X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

سروشی ها

http://soroushyab.rozblog.com/

کنسرت مهران مدیری دوست داشتنی

کنسرت مهران مدیری عزیز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد جاتون بسیار خالی بود. من و میسیز واقعا لذت بردیم. خانمی از شهرستان برای مهران جان جانان دمپختک آورده بو...کنسرت مهران مدیری عزیز در هتل اسپیناس پا

کنسرت مهران مدیری عزیز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد جاتون بسیار خالی بود. من و میسیز واقعا لذت بردیم. خانمی از شهرستان برای مهران جان جانان دمپختک آورده بو...کنسرت مهران مدیری عزیز در هتل اسپیناس پا

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
کنسرت مهران مدیری دوست داشتنی
خلاصه داستان :

کنسرت مهران مدیری عزیز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد جاتون بسیار خالی بود. من و میسیز واقعا لذت بردیم. خانمی از شهرستان برای مهران جان جانان دمپختک آورده بو...

کنسرت مهران مدیری عزیز در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد جاتون بسیار خالی بود. من و میسیز واقعا لذت بردیم. خانمی از شهرستان برای مهران جان جانان دمپختک آورده بود. یادمون نره که زمانی که صدا و سیما هیچ برنامه ای نداشت مهران مدیری با ساعت خوش چقدر شادمون نگه می داشت. ای کاش قدردان هنرمندان در قید حیاتشون باشیم و فقط وقتی رفتن خوب نگیم ازشون. دوستانی هم که صداش رو دوست ندارن گوش ندن لطفا و بذارن ما خودمون حال کنیم. من هم مثل شما دوسش ندارم بلکه عاشقشم. به قول خودش مرسی که هستی یا خدا رو شکر .

توضیحات / دانلود گزارش کد : 757

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان