X میرنیوز نکس وان کلیپ ویدیاب کلیپ جدید ویدجین

سروشی ها

http://soroushyab.rozblog.com/

تقدیم به آجی عزیزم بنیتا جونم

وقتی باهات حرف میزنم انگار دارم با یک فرشته مهربون حرف میزنم،وقتی صدات رو می شنوم انگار دارم بهترین صدای جهان رو می شنوم، وقتی لبخندت رو میبینم انگار تو بهشت...وقتی باهات حرف میزنم انگار دارم با یک فر

وقتی باهات حرف میزنم انگار دارم با یک فرشته مهربون حرف میزنم،وقتی صدات رو می شنوم انگار دارم بهترین صدای جهان رو می شنوم، وقتی لبخندت رو میبینم انگار تو بهشت...وقتی باهات حرف میزنم انگار دارم با یک فر

جدید ترین مطالب سایت

Last posts
تقدیم به آجی عزیزم بنیتا جونم
خلاصه داستان :

وقتی باهات حرف میزنم انگار دارم با یک فرشته مهربون حرف میزنم،وقتی صدات رو می شنوم انگار دارم بهترین صدای جهان رو می شنوم، وقتی لبخندت رو میبینم انگار تو بهشت...

وقتی باهات حرف میزنم انگار دارم با یک فرشته مهربون حرف میزنم،وقتی صدات رو می شنوم انگار دارم بهترین صدای جهان رو می شنوم، وقتی لبخندت رو میبینم انگار تو بهشتم، مرسی که هستی عزیزم،تو خیلی مهربونی دوستت دارم خیلی زیاد

توضیحات / دانلود گزارش کد : 368

اخبار سینما

اخبار سینمای داخل و خارج

250 فیلم برتر

250 فیلم برتر از نگاه سایت imdb

نقد و بررسی

نقد و بررسی بهترین فیلم های جهان